leftside rightside





Hebt u nog vragen? Kan u een partituur niet vinden? Contacteer ons: info@partitura.be




Partituren / Bladmuziek

Boeken / Theorie

Instrumenten, Snaren, ...

Accessoires

Geschenkartikelen

Software

Wat is het verdere verloop van mijn bestelling?

  • Wanneer uw bestelling bij ons aankomt
    • wordt u normaal gezien binnen de 24 uur per email gecontacteerd (uitgezonderd zon- en feestdagen, dan is het een dag later)
    • u krijgt een overzicht van de artikelen die u besteld hebt, met de juiste prijs, al dan niet in voorraad, en de juiste verzendkosten
    • als nieuwe klant wordt u vriendelijk verzocht om de bestelling pro forma te betalen op onze rekening
    • de bestelde artikelen worden voor u gereserveerd gedurende twee weken
  • Kan ik mijn bestelling dan nog annuleren?
    • zeker en vast, u kan de ganse bestelling annuleren, of als een artikel niet in voorraad is en de levertijd voor u niet aanvaardbaar is kan u het desbetreffende artikel uit uw bestelling laten schrappen
    • in dit laatste geval krijgt u een nieuw overzicht met eventueel aangepaste verzendkosten
  • Wat gebeurt er nadat ik de betaling heb voldaan?
    • zodra we uw betaling op onze rekening ontvangen hebben wordt u hiervan per email op de hoogte gebracht en wordt uw zending onmiddellijk verstuurd
    • leveringen naar België worden prior verzonden, dus binnen de twee werkdagen moet de zending aankomen (tenzij anders aangegeven)
    • leveringen naar Nederland komen doorgaans binnen 2-4 werkdagen aan
  • Artikel niet in voorraad: levertermijn?
    • als een besteld artikel niet in voorraad is kunnen we dit voor u bijbestellen
    • bij ons krijgt u exacte levertijden. Dit kunnen enkele dagen zijn. Maar soms ook twee weken, of zelfs een maand. We geven meestal een juiste datum waarop we het artikel verwachten.
    • dit kan lang lijken, maar zo voorkomen we teleurstellingen en u kan ervan uitgaaan dat het artikel dan ook bij ons zal zijn, uitgezonderd indien het bij de uitgever of leverancier niet meer in voorraad is, herdruk, ...
  • Hoe komt het dat ik, bij het invullen van de bestelbon, de juiste verzendkosten niet weet?
    • u kan inderdaad de juiste verzendkosten niet weten. In tegenstelling tot heel wat andere online winkels worden de verzendkosten bij ons niet automatisch berekend. Nadat we uw bestelling ontvangen hebben zoeken we steeds de goedkoopste manier om de artikelen aan u te leveren. Het automatisch berekeken komt meestal duurder uit omdat vele andere sites niet het risico willlen nemen dat er extra kosten opduiken.
    • we geven ter info een tabel weer met de geldende tarieven voor verzending in België en Nederland. Doorgaans weegt een los partituur niet boven de 100 gram, een muziekboek zit meestal rond 250 tot 400 gram.
    • als de verzendkosten tegenvallen kan u altijd de bestelling annuleren.
  • Als ik mijn bestelbon ingevuld heb en deze wil versturen krijg ik een error
    • sommige klanten ondervinden problemen bij het verzenden van de bestelbon. We hebben hieraan al gewerkt en blijkbaar zijn het plaatselijke instelling (meestal van de Firewall) die dit veroorzaken.
    • u kan dan gewoon een mail sturen naar info@partitura.be met daarin de nodige gegevens zoals uw adres en de artikelen die u wenst te bestellen.
    • of u print uw ingevulde bestelbon af en deze kan u faxen naar: 014 42 80 35 (voor België) of 0032 1442 8035 (voor Nederland)
    • deze bestelling zullen we dan afwerken zoals hierboven beschreven.
  • Hoe worden de artikelen verzonden?
    • we investeren in goede omslagen. Deze zijn stevig gecartonneerd en van uitstekende kwaliteit. Natuurlijk is niets onverwoestbaar, maar als de Post de zending op de normale, deftige manier verwerkt moet uw boek in perfecte conditie aankomen
  • Ik heb een bestelling gedaan, ik heb een bevestiging van betaling ontvangen, maar mijn bestelling komt niet aan
    • wanneer we uw betaling ontvangen krijgt u een bericht zodat u een idee hebt wanneer de zending zal aankomen.
    • als u na verloop van tijd uw zending nog niet ontvangen hebt neem dan contact op met ons per email info@partitura.be , telefonisch (014 42 80 35 - België / 0032 1442 8035 - Nederland)
    • er is altijd een verklaring te vinden, we versturen jaarlijks duizenden zendingen wereldwijd en tot op heden is er niets verloren gegaan. Als het dan al eens gebeurt dat een zending vertraging heeft, zijn de meest voorkomende redenen: of deze ligt op het plaatselijk postkantoor omdat de brievenbus te klein is, of deze is bij de buren afgegeven, of het adres was onjuist en de zending wordt naar ons geretourneerd.

SPOTLIGHT
Pop en Jazz Analyse Deel 1 - Jo Mahieu Finale 2014: A Trailbrazer Guide - Donny Gruendler / Rick Mattingly Alpine Music Safe Pro - White Guitar Pro 6
Pop en Jazz Analyse Deel 1Finale 2014: A Trailbrazer GuideAlpine Music Safe Pro - WhiteGuitar Pro 6